vbc2010.gifStaat het bij jou ook in de agenda?

• Op dinsdag 19 oktober (in de herfstvakantie) is er weer VakantieBijbelclub in de kerk aan de Oranjelaan 62 in Rijswijk en ook jij mag er bij zijn!!
  • Je bent vanaf 9.45 uur van harte welkom.
  • Trek je mooiste kleren aan, want het is feest! We horen namelijk het verhaal van ‘de bruiloft van de Koning’. We gaan met elkaar: zingen, kijken naar het poppentheater, knutselen, spelletjes doen en nog veel meer!
  • Omdat er ’s middags ook nog van alles te doen is op het feest, mag je ook blijven eten. Er staat voor alle kinderen een feestelijke maaltijd klaar!

Heb je er al zin in?

Wij wel in ieder geval!

• En o ja…neem je vriend en vriendin ook mee, dat is wel heel gezellig!
  • Het feest is om 16.00 uur afgelopen, dan kan je weer worden opgehaald.

Tot dan!

Harmen Bijster, Wilma Doldersum, Carla van ’t Hoff, Nelleke Kraaijeveld, Anneke Kronenberg, Lenny van Oosten, Joke Prins

(Wil je meer informatie? Mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel: 070-7854521)

Lees ook: Medewerkers gezocht