JE BENT BIJZONDER!!Henkie

Wist je dat al?

Dat kun je ook ontdekken tijdens de VakantieBijbelClub
op dinsdag 23 oktober in de Kerk aan de Oranjelaan 62 in Rijswijk.

Je bent vanaf 9:45 uur van harte welkom. Het programma begint om 10:00 uur.
We gaan met elkaar zingen, kijken en luisteren naar de avonturen van Matthijs en Henkie, zelf ook goochelen, buikspreken, ballon vouwen, zingen/dansen of kokkerellen.

Omdat er ’s middags ook nog van alles te doen is op het feest, mag je ook blijven eten. Er staat voor alle kinderen een feestelijke maaltijd klaar!

Heb je er al zin in? Wij wel!
Neem je gezellig je vriend of vriendin mee? Zij zijn ook welkom!

Vanaf 14.15 uur kijken we met elkaar naar wat de kinderen gedaan hebben deze dag. Ouders en belangstellenden zijn dan van harte welkom om mee te kijken
onder het genot van koffie of thee.

Om 15.30 uur is het feest echt afgelopen.

We hopen je te zien op de 23e!
Wilma, Lenny, Arianne, Diantha, Carla
(Wil je meer informatie? Mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel Wilma: 070-3462342)

Klik HIER voor de foto's van vorig jaar...

Medewerkers gezocht voor de VakantieBijbelClub!

We kunnen nog hulp gebruiken tijdens de VBC op 23 oktober!

Bent u/ben jij in de gelegenheid er een dag(deel) bij te zijn?

• We willen die dag pannenkoeken eten met de kinderen. Wie wil er een stapel pannenkoeken bakken en ze rond 12.00 uur in de kerk afleveren?
  • Door de medewerking van Matthijs Vlaardingerbroek, zijn dochter en Martijn& Fia Bergkamp, is er al veel geregeld!
  • Wel kunnen we nog hulp gebruiken: in de keuken, bij het inschrijven als de kinderen binnenkomen, bij het dekken van de tafels voor de lunch, tijdens de lunch, als extra handen bij een workshop.

Kunt u / kan jij er bij zijn? Laat het ons weten!
U kunt / jij kan ons aanspreken in de kerk.

Namens de VBC:
Wilma, Lenny, Arianne, Diantha, Carla